Teori/praktisk prøve

Teoriprøven

Teoriprøven foregår med 25 mulige billeder med flere svar muligheder. Man må maksimalt have 5 fejl i Teoriprøven, hvis man skal bestå.

Man kan øve sig hjemme på bl.a:

www.dku.dk

www.teoritimen.dk

www.køreklar.dk

www.teoritest.dk

www.teoriprøver.dk

Det er ikke tilladt at have hjælpemidler med til teoriprøven.
Medbring pas eller andet billedelegitimation, eventuelt dåbsattest til teoriprøven.

Har man traktorkort eller knallertkort, skal dette medbringes.

Men når du starter, så giver køreskolen dig en rigtig god instruktion i, hvad du skal medbringe. Så der er ingen grund til at være nervøs over, om du får medbragt det hele.

Igennem kørekortsforløbet bliver du godt rustet i bilens betjening og udstyr. Eksempelvis hvor bla, olie og bremsevæske samt kølevæske sidder mv. samt hvordan dæk og styreapp / bremser virker, så du kan konstatere eventuelle fejl på køretøjet.

Til prøven kører du 25 min. med en prøvesagkyndig, og derefter vil du få udstedt midlertidig kørekort, men forinden prøven kører vi en tur og tjekker bilen for fejl, så du føler dig helt klar til den kommende køreprøve.

Husk vi kører, hvor du ønsker Brønderslev / Aalborg.

Teoriprøve
hvor du ønsker

Euc nord

Ringvej 256